Röj dag

Dagen började med en större katastrof, jag flippade, J flippade men efter en timme eller två så låg vi och kramades i soffan och nu känns det lite bättre.
Eftersom jag så snällt började imorse att riva utt hela J´s garderob åt honom så kom vi överens om att det är lika bra att fortsätta eftersom vi ska på loppis imorn.
J får dock behålla sina kläder om han är snäll ;)

Men nu har det rensats ordentligt, har också satt upp vardagsrums lampan som jag köpte igår på ikea. Det blev fint.

Nu har vi plockat ihop en hel ikea kasse med Leo´s kläder, lite tveksam till om jag ska packa ner alla i strl 62 också för dom kan han faktiskt ha fortfarande även om vissa är en aning för korta..
Leo hjälper också till med att äta upp all reklam.

Nu avslutar J detta meddelande och tvingar mig gå ned och rensa i förrådet också.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0