Tillbaka på jobbet

Ja då var man tillbaka igen, känns som det var år och dar sen jag jobbade sist, har ju gått nästan 2v. Men skönt har det varit. =)

Nu är däremot J lite ledsen ist för att han bara sitter hemma, försöker få ut honom lite men det var tydligen ingen bra dag idag...
Satt igår och försökte få lite ordning på tankarna och livet, så det blev lite pysslande med Leo´s fylla i bok. Tänkte först göra fint med färger men tror det hade blivit så kluddigt så det blev bara med blyerts. Men det blev jätte fint ändå.


Jag har vunnit två biobiljetter fick jag veta när jag kom hit också, jag hade gett månadens bästa förbättringsförslag. =D

Sen är det sommarfest med jobbet imorn, tänkte höra runt lite om man kan få lite barnvakt så J kan följa med och bli lite glad. Jag slutar ju inte fören 21 imorn ändå så alla är väl kalas när jag väl kommer ner...
Men jag tror vi behöver få komma ut lite, J vill träffa nytt folk så det är väl bara bra. Kan han få ta med sig sin nya älskling och visa upp lite också ;-)
J har också bokat in en middag hos hans mormor imorn, men han tänkte inte alls på att jag jobbar, men men han får väl åka dit själv..

Har inte pratat med J än heller men tänkte också tacka ja till mammas förslag om melodifestival kväll hemma hos dom..
Men nu är det snart mat...Sen ska jag sitta här och ruttna tills klockan 22 sen ska jag hem och pussas framför tv´n <3 (om herrns humör är lite bättre då annars får han smisk ist ;-))


Måste sen självklart lägga in ett litet ord om kollegan bredvid här som så gärna vill bli omnämd i bloggen, så sådär nu ska jag äta =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0