Urk

Vad jag är trött, seg och bara less på det mesta igen..
Försökt ringa danderyd och höra hur det går med min remiss för det börjar bli ohållbart, men dom kunde inte hitta den så jag får jaga vidare på lunchen. Har ingen lust att få en ny skickad och vänta 100år till.
Men vi får väl se, i värsta fall får jag åka dit akut för nu börjar jag tom få problem med maten. Jag som alltid kunnat äta på förrut ;) men jag blir varken hungrig eller sugen längre och sitter bara och petar i den... Det är inte likt mig alls så igår kom jag på att det verkligen är dags att kolla upp vad det är för fel på mig Egentligen.

Så råkade man sätta sig bredvid chefen som tydligen också skulle jobba idag, så nu måste man sköta sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0