IKEA <3

Nu har jag letat bland alaa tusentals bilder i iphoto men jag kan inte hitta bilden på min mage med godis :(
Ska be J leta lite sen när han gått upp, han får sova en timme själv nu i utbyte mot ikea ;) det som ska inhandlas är två fina ramar till fadderbreven, nytt täcke, lakan, skedar till Leo och ev påslakan och gardiner om det finns nått fint.
Det var evigheter sen vi var på ikea men J hatar det som pesten. :p

Men i natt när jag kom hem från sommar festen så hade J satt upp väggorden i sovrummet som jag väntat på sen i januari... Väldans fint blev det tillslut! Han hade också tvättat,, diskat, dammsugit Och skurat golven, Lyx!

Så nu kan man börja fundera på att visa lite bilder på alla rummen som är omgjorda nu, bara det fula vardagsrummet kvar men jag tror inte vi gör nått åt det eftersom vi inte ska bo kvar men men nu vill Leo ha full uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0