Woppi

Sötnosen har kissat ner Hela lägenheten, rumsren my ass!
Men hon är fruktansvärt söt ändå <3

Igår var jag förbi Jenny en sväng på sjukhuset och droppade av en laddare till mobilen och min dator så hon hade nått att göra i det ap tråkiga rummet. =)
Ska förbi en sväng idag också men först måste jag Duscha! Men J har stått där inne i en halvtimme redan så vi får väl se vilket år det blir min tur.

Vi ska också förbi ikea, köpa ett nytt täcke och lakan som passar våran säng, vi har ju inte ett enda lakan som passar nya sängen, det är ganska störande. Och täcket hatar J, det är ett duntäcke och det är visst inge bra enligt honom, men det är lugnt för jag vill ha ett sånt täcke som fredrik har, det var sååå mysigt.
Woppi får vi ta med oss annars har vi inget hem kvar sen ;-)

Sen ska jag också in till stan med Johanna och Minna om dom fortfarande vill, och köpa dop present till Alice..

Nu är J klar så nu är det min tur att bli fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0