Årets första julklapp

Dagen har faktist varit oväntat bra, började dagen med att komma försent till min playdate med Johanna och Max ;)
Typiskt mig..

Men hon har tydligen lärt sig att jag är sånn så det var lugnt :)
Lite smått och gott hann vi köpa och äntligen så har Leo en halsduk till dagis och sina första kalsonger
När Johanna med bihang åkte hem så tog jag mitt sovande monster till Mio och köpte en julklapp till J medans jag pratade med en av mina girls i telefon och drog ut på tiden eftersom vi inte skulle vara hos Frepp och Fie förens vid sju.
Nya datorn var jätte fin men jag tycker ändå att den är lite väl stor.. Det blir skitskumt när datorn är lika stor som tv´n. Vilket jäva i-lands problem eftersom vi nu måste köpa större tv..

Imorn är det dags att jobba igen men först så bär det av hem till flickvännen för lite morgonmys. Vi ska göra ansiktsmasker, dricka te och färga mitt hår.
Bara vara ♥

3e dagen i rad som jag färgar håret nu, eftersom att Fie gjorde blekning nr2 nu ikväll..
Det blev inte så jätte stor skillnad från igår men lite ljusare blev det iaf.


Nu är det J mys och sen sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0