Bjönstigens kuk(vård)central!

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen, dom SUGER BALLE!
Fattar inte hur fan dom kan få bedriva en jävla vårdinrättning i sverige överhuvudtaget när dom inte följer en enda jävla lag...
Ringde nu på min lunch för att få träffa min läkare eller åtminstånde komma dit och ta lite prover eftersom jag är Fett sjuk!
Men Neeeej det fick man inte för dom har inte skattemedel nog för att ta in alla som är sjuka!
Först så måste jag ha haft mer än 40 graders feber i 7 dagar, Sen kan jag få ringa och boka en tid..

Det räcker inte med att jag sa att jag alltid får streptokoker vid den här tiden på året, jag har mått piss i flera dagar, har as hög feber och när jag vaknade i morse så blödde jag näsblod, för andra gången i hela mitt liv! Första gången var när jag var höggravid och super stressad.

Men ikke då, dom får inte tillräckligt med pengar för att ta emot alla!
Det är fan det sjukaste jag har hört, jag betalar både skatt och för mina besök där och dom borde fan inte kunna neka mig!

Nej imorn går jag dit och förklarar precis vad jag tycker och tänker om den där Jävla Skit centralen!


Hoppas dom får svininfluensan och kolar vippen hela jävla bunten..

Kommentarer
Postat av: johanna

Stackare.

Kan ju säga att min bror hade häg feber i nästan 2 veckor. Fick komma till vårdcentralen två ggr, sista gången fick han pencillin., men då var har riktigt urkig, kunde knappt gå, hade inte ätit på 3 dagar, kunde knappt andas för at hansen var så svullen plus att han fått öroninflammation. SÅ GÅÅÅÅ till jourmottagningen eller nåt så du inte blir sämre!

Krya på dig!

2009-11-06 @ 07:55:04
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0