Farsdag!

Är det idag ja :)
Det ska vi fira så klart, jag och Leo väckte J i morse med en Stor god frukost och tavlan som vi gjort.
Jag har visat en liten smygtitt på när vi gjorde den men så här blev den när den var klar;
Jag är super nöjd och J tyckte den var jätte fin :D
Det är ju inte bara en tavla utan det är Leos första försök till att rita eller måla nått. Det var en bra present tyckte J.
Nu håller vi på att göra oss i ordning för att åka förbi J´s pappa och säga hej och sen hem till min mamma för lite god middag och mys.

Och jag är så jävla stolt över mig själv också idag, för att jag kommer i den pytte lilla tröjan jag köpte igår, för att jag fått hitta på ett nytt hål 11(!)cm från det förra i skärpet och för att jag äntligen har hittat mina älskade vinterstrumpor i röran till garderob :D


Så bara för det så bjuder jag på en dagens;
Nya tröjan från JC, Jeans leggings från thailand, skärp second hand, strumpor från förra året kappahl(?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så sjukt jävla snygg! <3

2009-11-08 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0