Jahaja

Då var man tillbaka hemma igen från den stora stora staden. Mötte upp Tessan på vägen dit som gått från jobbet, traskade runt lite i stan och tog en fika.
Sen blev det lite shopping, köpte byxorna som jag spanat in ihop med mamma till J och ett halsband. Jag och Tessan var inne på panduro och köpte lite smått och gott.
Jag och Leo ska nämligen göra överraskning till J som han ska få på sön. Kladdigt värre men det är det värt ;)
En sväng in på BR hann vi också med för att spana in lite presenter och julklappar till Leo, lite kul saker hittade vi, men Satan vad dyrt! 600 spänn för nån ful blinkgrej med nalle puh på..
Vi får se vad det blir av det..

Just nu är jag bara Heeelt slut i både kroppen och huvudet. Ont i halsen har jag också och Leo är fortfarande super snorig. Men det Går framåt nu för honom iaf.
Synd bara att han är så sjukt fascinerad/besatt av min mobil så han slutar med allt han gör så fort han ser den. Men lite traskande fick jag på film, i snålaste laget i know men det är kul ändå ;)
Nu blir det utskuren biff med sallad, feta, vitlök och sist men inte minst Erik Lallerstedt´s Pepparsås ♥
Perfekt onsdagsmat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0