Jul stök

Var det här ja, här städas det och fixas som bara den. Alla stakarna är uppe, stjärnan i fönstret, handdukar, dukar och gardinerna är bytta och J är förvisad till tvättstugan.. Några fula tomtar har jag tom ställt fram som jag hittade i julkartongen.
Däremot så är inte adventstaken framme än eftersom jag inte hunnit köpa ljus till den.. Skäms på mig ^^

Lite juligt känns det här hemma nu iaf. Skönt att ha lite fint till Leos födelsedag också. Ska försöka få J att sätta upp medicinskåpet och min skotavla idag också.. Jag har ju trots allt väntat 3 vs 4 år på att dom ska komma upp eftersom det är gamla julklappar...
Nu är det dags tycker jag ;)
Nu är det också dags att slänga Leo i säng och jag ska ta dagens första cigarett.. Strongt av mig faktiskt, samma sak igår, då blev det bara 2st på hela dagen.
Nej nu orkar jag inte lyssna på gaphalsen här längre så.. på återseende?



Ps. Håret är faktiskt jävligt snyggt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0