Mycket som händer och sker

Mycket stress nu den senaste tiden men jag tror det kommer att lugna ner sig, om inte nu så efter jul iaf ;)
Igår var jag på vårdcentralen och fick propavan utskrivet för att se om jag kan få mig lite mer sömn än dom 2-3tim per natt som det är just nu.
Första natten gick bra men jag tror inte att det var propavanen som gjorde det för jag var helt slut redan innan..
Idag är det jobb till 22 och imorn är jag ledig. Då ska jag på min über konstiga terapi igen och efter det blir det fika med en av mina girls och sen med Elina och Theo.

Planera kalas försöker jag hinna med också men jag vet inte hur det blir eller när var hur, vilka som ska bjudas och vad som ska göras, känns som jag börjar få lite smått bråttom eftersom det är om mindre än 2v..

Well well nu ska det jobbas och surfas vidare, som vanligt nu när det närmar sig jul så vill jag unna mig typ allt ifrån Victoria´s Secrets hemsida jag bara Älskar deras både vanliga kläder och underkläder. Pink kollektionen är ju to die for!


Mitt aktivitetsschema som jag ska fylla i nu i en vecka kommer bli intressant att analysera jag tyckte själv att redan första dan såg kontig ut, 2tim sömn, uppe 1tim, sova 3tim och sen frukost kl 14... så lite skäll kommer jag garanterat att få när hela veckan är ifylld..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0