Nytt jobb?

Ja det kanske jag skaffat mig, lite vid sidan av sådär ;)
Men det är en hemlis, min och B´s hemlis ♥ hoppas bara att det genererar pengar både till allt hon önskar sig i julklapp och till mina tuttar ;) men det kan vi nog glömma..
Well well nu bär det av in till stan så fort Leo vaknat, ska köpa mig en snorsug. Inte till mig då :p utan till Leo, vars far inte satte på honom varken overall, mössa eller vantar igår när dom var ute så lillkråkan är super snorig. Rinner i hela fejjan, inte så fräsch..
Men så kan det gå. Senare blir det middag hos Leos farfar men först ska vi svänga förbi h&m och se om vi kan hitta dom snygga byxorna jag hittade till J när jag var där med mamma.
Det är ju trots allt farsdag snart.


J´s allra första farsdag. Tänkte försöka få Leo att rita en teckning eller nått, frågan är bara hur det ska gå till eftersom ungen äter upp allt man ger honom, speciellt papper...

Kommentarer
Postat av: B

Hihi, världens bästa jobb.. ;)

2009-11-03 @ 18:55:37
Postat av: Gizzy svarar

Klart det är, det är ju ihop med dig (K)

2009-11-04 @ 01:01:40
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0