Puuh..

Äntligen lite lugn och ro!
Började dagen med min så kallade "terapi" idag fick jag skriftliga instruktioner och mallar för att göra en egen tårtkartong (!) det tog en kvart, hon blev jätte förvånad och sa att det kan ta 1,5 timme för andra att göra samma sak..
Känns som om dom ska utreda om jag är mongo eller nått.
Terapi tycker jag då fan inte att det är!

På vägen dit så somnade jag på bussen och åkte för långt, så jag kom 30min försent. Det var iof bra terapi och ett stort steg det iaf eftersom jag vanligtvis hade skitit i det helt redan när jag förstod att jag skulle bli sen.


Efter det var tanken att jag och Leo skulle ha fikat med Elina och Theo men det har inte gått att ringa eller messa på hela dan.. Bajs Comviq.
Istället gick jag, Leo och J till Nordea, ihop med anställningsbevis, lönespecar och massor av papper om min ekonomi. Och sist men inte minst, Min Låneansökan!
Helt sjukt, nu är det klart. Jag har lånat 60.000kr! Det jag var tvungen att göra var att låta henne placera om mina pensionspengar, det är fine by me för jag fattar inte ett skit av det där. Jag har nog aldrig öppnat mina orangea kuvert för att jag tycker det är ungefär lika kul som som när man får jula reklam eller nått annat skit.

Så snart är jag Rik ;)


En fika sväng hann vi också med efter det, vi passade på att åka förbi en av mina girls och storma hennes jobb en sväng. Det var faktiskt väldigt uppskattat av alla förutom Leo eftersom han inte fick riva hela butiken..
Nu är det dags för lite tv, mys och matsmältning.

Sa jag att jag snart är rik btw :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0