Shiit

Vad duktig och effektiva vi har varit idag :)
Nu är det julpyntat i hela lägenheten, förutom adventstaken då.. Och det som skulle upp på väggen ;)

Men annars är det fint, allt är tvättat och torkat, vi har gjort en inventering under schäslongen och hittat hur mycket skit som helst. Så nu har vi en stor slänga hög och J har hittat en massa saker som jag köpt och gömt där under bla 2 par påslakan som jag inte ens minns att jag köpt och nya julgardiner så det var ganska bra.

Leo´s rum håller på att möbleras om och fixas i, idag har jag gjort en myshörna till honom där han kan sitta och läsa sina böcker som han är helt tokig i.

Stackarn, han kommer bli en liten nörd!

Men mysigt blir det nog, om han kan låta bli att pajja den så..

Kommentarer
Postat av: B

Bra jobbat! du får slänga upp lite bilder vetja :)hehe...

2009-11-30 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0