Shoppingen

Igår var som sagt väldigt lyckad.
Många fynd blev det.

En tshirt till mig i strl S!! (som jag har på mig idag :) )
Skarfen sa jag var till J men jag tänker ta den själv ;)

9(!)st mössor, två till mig, tre till Leo och resten till J

Sen köpte jag nya termobyxor till Leo, samma som jag köpte förrut fast på rean så ist för 199 som dom första kostade så var det nu 70nånting.. J slet åt sig en tröja till Leo, med Mumin på så klart.
Så bara för det så slet jag åt mig ett par nya trosor ;)


J köpte också ett par nya skor, som var nästan Exakt lika som dom han hade innan.
Onödigt tyckte jag men J tyckte dom nya var skönare. Inte direkt så att Någon kommer märka att han köpt nya skor :p
(bilden på dom går inte att ladda upp nu så det får bli senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0