Trött!

Jag är helt slut och det märks på alla sätt och vis, här hemma ser det ut som skit, svarar inte i mobilen, gäspar, segar och är bara allmänt utslagen. Det börjar iof bli bättre nu efter jag bättrat mig med medicinen men jag är fortfarande i min "isolera mig själv-onda cirkeln".
Men idag så stannade iaf J hemma efter att mormor kom hit och väckte oss vid halv tolv.
Så nu har vi precis kommit hem igen efter att varit ute och fotat och fikat på handelsträdgården. Lite mysiga bilder blev det :)


Sen så är det faktiskt;

To Write Love On Her Arms Day

idag så jag har kladdat på hela familjen, men fick bara bild på mig och Leo..
Sen har vi en liten blandat kompott av bilderna från idag :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0