Djävulens barn?

SUCK!
Man kommer hem från stan och sätter igång med städningen, förbereder sig för att både baka bullar och göra pizza. Leo leker fint på rummet, allt städat och klart så jag ställer mig för att diska upp i köket när jag hör värsta raset i vardagsrummet.. Skyndar dit och hittar en as glad Leo utan både byxor och strumpor som har rivit ut Alla leksaker jag precis plockat upp!
Nu har jag köpt ett paket cigg men inte tagit nån än, men det tänker jag fan göra innan det är dags att byta den där härliga bajsblöjan som jag hör att han förbereder åt mig just nu..

Sååå härligt det är att vara hemma med barn, familjeliv my ass.
Vardagstortyr!

Tänker maila familjeliv.se och fråga lite snällt om dom inte ska vara ärliga och ändra sidans namn till vardagstortyr.nu
Lätt att sluta röka i det här huset lixom.


Vad han har hunnit riva ut i sitt rum den halvtimmen han var knäpptyst där inne orkar jag inte ens gå in och kolla på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0