Gårdagen ja..

Började dagen med jobbjobbjobb och sen en utbildning på 4tim som jag inte blev klokare av..
Men sen blev det bättre, kompade hem sista halvtimmen och åkte till stan för att möta mamma.
Vi var som ni kanske såg på bilderna innan på en helkväll på h&m.. Riktigt shyssta goodiebags var det för en gångs skull med lite tidningar, schampo, balsam, läckerol och skitsnygga påslakan.

Mamma fick ett av mina påslakan eftersom jag fick två goodiebags :D
Och jag fick hennes cider, det blev ju lite pinsamt efter ett tag när man tagit 5 glas skumpa och 4 flaskor sommersby ♥ men det var gott :)

Men jag köpte en jätte söt tröja och ett par as läckra jeans 4 (!) storlekar mindre än dom förra jag köpte för 2-3mån sen! Det var riktigt nice så det ska jag ha imorn när jag träffar B som kommer redan ikväll, eller om 42min för att vara exakt :D


Nu blir det jobb i 30min till innan jag bär mig av hemåt till mina pojkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0