Jag vet

Jag har blivit as tråkig, tror medicinerna gör sitt en del men sen också att man varit sjuk.
Nu är jag däremot tillbaka får man hoppas. Imorn ska jag tom Ringa massor med folk jag inte känner!

Terapi på Hög nivå!
Pratade med banken idag och jag fick ett Yes! Så imorn blir det till att höra av sig och kolla upp allt Supernoga.
Har iprincip bestämmt mig för Dr. Tammy i Norge men ska kolla med några intressanta allternativ här i sverige först innan jag spikar en tid.
Känns så overkligt att man kanske kan se sig i spegeln igen snart..
Nu är det inte långt kvar. Har dock 2kg kvar till målvikten jag tjatat om helatiden men allra allra mest vill jag ner 7 till men det får jag inte för J. Han hatar när jag är så smal, jag har så breda höftben som sticker ut och han med så det är lätt att dom bonkar ihop när man humm ja gör det och det gör Jääävligt ont.
Så jag får nog undvika det, frågan är nog bara hur han ska undvika mina nya tuttisar i flera veckor när jag ligger i sängen och latar mig :p


Vi tog på tal om det lite fina bilder på mig igår i dom nya kläderna jag köpte ;)

Tänkte faktiskt lägga upp en i den låsta. Cyklingen har visat sig vara väldigt bra för nedre delen av kroppen, synd bara att magen är utom all räddning..

Nått annat som suger för nedre delen, och för mig då så klart är att jag tror min mensfan är tillbaka..

Mer än 1½ år av total frihet är nu över, eller?



Ytterligare en sak på det är att jag nu ska sluta röka! Jag har 1, En, Uno ynka cigg kvar. Vet inte om jag ska ta den nu så jag kan sluta vara så hyper och sova eller om den ska få vänta tills imorn så jag är lite trevligare än imorse när jag skippade den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0