Städdag..

Idag har vi Tok städat inför lördag. Fredrik och hans "hot piece off ass" som hon tydligen heter (?) var här och lånade hem Leo i 2-3 timmar så vi kunde torka golv osv... Mycket har hunnit med, jag har tom städat hela bokhyllan och omorganiserat i den, min garderob och bland mitt smink!

Me dutti :D
J var lite duktig han med, men inte lika mycket för han förstörde våran "du är snygg" lapp som vi alltid haft i badrummet..
Jag har tom städat i datorn och lagt in en höstigare profilbild här på bloggen.
Men när ska någon göra en mysig header till mig??
Jag kan ju inte :(

Men men imorn och fredag är det jobb som gäller och sen är det Lördag!
Så jag ska nog faktiskt ta och gå till sängen snart.. Efter att min facebook mat är klar ofcourse, kan ju inte låta café gästerna vänta. Yes jag är alltså beroende av ännu ett värdelöst fejjan spel ;)


Men på lördag så får gästerna gå hungriga..

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej sjukling!

Jag kan göra en header åt dig :-) berätta vad du vill ha :)

Hur mår du idag, fortfarande cancer eller svinis? eller kanske TBC eller nåt annat mysigt?

2009-10-09 @ 07:24:53
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0