Suuuk..

Vafan, först Leo sen J och nu jag...
Kom precis hem från jobbet, skulle ha jobbat till 19 ida och 21 imorn men nu ligger jag nerbäddad i sängen, fullt påklädd plus dunjacka och täcke.
J har precis tvingat i mig en hel pressad citron och en apelsin + kåvepenil, ipren och mina antidepp. Sen gick han och Leo ut i det "fina varma vädret" som han tyckte, jag höll på att frysa till döds på vägen hem men det är tydligen bara jag som är konstig..
Men fy fan vad piss jag mår, jag tror det är antingen cancer eller svininfluensa, men jag ska försöka sova på saken nu och se om jag blir klokare.
Nått annat som suger är att mina jeans leggings äntligen kom idag fast med rek i J´s namn och han har inget legg så det var som att slänga pengarna i sjön :(

Nej nu måste jag kurrera mig,
Känn ingen press kroppen men jag Måste vara frisk till 13.15 på lördag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0