Yes!

Idag händer det grejor, vi ska på lägenhetsvisning. En 3a i mörby c, vi har as bra plats och sen är visningen nu kl 12 så jag tror inte så många kommer komma :D
Bra för oss eftersom vi måste hitta en lägenhet nu, fick brev från sssb att vi åker ut 15e mars om vi inte söker dispens, som J iof ska göra men det är ändå inte helt 110% säkert att han får det. Men men vi står i kö till flera på samma gata så vi får se vad som händer.

Leo är frisk nu iaf och det märks, han far runt,studsar och dansar, sjunger och babblar hål i huvudet på mig och river Allt som vanligt. Sover gör han igen så jag är nöjd.
Men Satan vad han har vuxit den här helgen, det känns som typ 20cm och blivit smartare med då så klart ;) nej men faktiskt nu när man ska lägga honom i spjällsängen så måste jag vrida honom till sidan så inte fötterna slår i kanten..Då är man en stor kille :) som dessutom börjar få en väldans mycket egen vilja..
På gott och ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0