2 dagar nu

Så länge har jag försökt skriva dt här inlägget, men jag hinner aldrig lägga upp det!

I förrgår så åkte jag in och köpte Leos overall trots ryggen som fortfarande förpestar mitt liv. Jätte fin var den och jag hade tur för det var sista i butiken och slut från leverantören :)

Igår var jag och Leo i stan och fikade (läs drack somersby på carmen) ;) det var mysigt men när jag kom hem så insåg jag hur mycket som finns att göra här hemma. Så nu har jag organiserat bland mina skor. Tömt skolådorna på massor av skit och lagt i skor som Leo gärna river ut igen, samma sak med garderoben i hallen som nu har krokar och skor på golvet ist för en stor hög med skräp som ramlar ut om någon råkar nudda dörren..

Även hatthyllan har fått sig en rensning idag men den ska få hyllor till alla mössor och vantar som börjar komma nu.
Mycket fix här hemma kommer det att bli dom närmaste dagarna.


Lite höst fint måste man ha det eftersom vi får fin besök den 10e. Mer om det i låsta efter att mormor har åkt hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0