Bra dag?

Ja det lär ju visa sig, snart kommer mamma och hämtar Leo och jag och J ska ha en spännande kväll ihop med några andra.. Får se hur det slutar ;)

Nu har jag precis lämat av Charlotta vid tunnelbanan efter att ha fixat hennes naglar fina inför hennes usa resa.. Jag vill också åka iväg men det får nog vänta tills vi är rika igen, som det är nu så är det jävligt snålt i kassan. :(

På väg hit är också Catta, Per och våran lilla Hardy. Idag hämtar dom hans saker och det blir officiellt att han flyttar dit, våran lilla plutt :(
Men det har också varit väldigt skönt att han varit borta nu i mer än en månad, även om vi saknar honom väldigt mycket också. Men det är ju mest för hans skull, här så får han inte den träning, uppmärksamhet och stimulans som han egentligen behöver så han har det faktiskt väldigt mycket bättre där..



Men guuud vad tungt det känns nu när dom ska hämta hans säng, matskålar och leksaker. Vems päls ska jag nu borra in huvudet i när jag är ledsen? Vem ska äta mina skor och sno mat från bordet? Men mest av allt vem ligger i hallen och bara väntar på att jag ska komma hem?


Hardy, vi ♥ dig!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Aah fint inlägg! Ni vet att ni kan hämta honom närsomhelst och ta med honom ut på äventyr, ta hem honom en helg eller bara hänga med honom i vårt sällskap.



Han är iallafall jätteglad över att ha fått hem sin säng, nu kan han känna sig mer som hemma här hos oss.



Kram / C

2009-09-06 @ 02:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0