En dag hos mamma

Och kvällen igår är snart avklarad, Leo hara krånglat hela natten för att J snarkar så jävla mycket så alla andra vaknar.. Klockan 8 imorse gick jag ut och la mig på soffan men det hjälpte inte mig så mycket eftersom att alla andra stack vid 9 så då var det bara att gå upp ändå.
Men jag har iof sovit middag en sväng med honom också ;)

Det är hur varmt som helst ute nu, jag har släpat med mig datorn, hunden och Leo ut och sitter och glassar i solen.
Ikväll är det girls night out!

J är bitter för att det blir han och Leos 6e kväll för dom själva den här veckan men så brukar jag ha det så jag ser inget fel i det faktiskt ;)
Igår skulle vara våran mys kväll, vi gick på bio och såg "Flickan som lekte med elden" sen hem hit till mamma och åt sen var det filmtajm, Dirty dancing så klart men då skulle J "jobba" aka sova som vi vanliga dödliga brukar kalla det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0