Halvt kurerad..

Men inte helt :P jag är fortfarande helt slut i kroppen och har haft sjukt ont i ryggen nu har det bara varit jobbet som varit i sikte men imorn så är det sista dagen den här veckan sen har jag lite vila..
Imorn är det sent jobb som gäller, men innan så blir det till att köpa en overall till Leo tror jag.
Det blir den från 8848 iaf, men jag är lite små orolig för att den kommer vara för stor. Jag ska också försöka ringa till solna stad igen och se när fan man får veta om vilket dagis man får också. Helt sjukt att man måste logga in varenda dag på deras sida för att inte missa sin plats!

Busen ungens säng har vi fått sänka till lägsta snäppet nu efter att jag hittade honom igår morse här;



Så på något vis hade han tagit sig ur sin spjällsäng och satt och busade och stökade ner..
Vi har börjat fundera lite på vad han ska få i födelsedagspresent och julklapp också men vad vill en 1åring ha?
Jag vill köpa en eldriven motorcykel medans J vill köpa en bärbar laptop för barn... Men jag får nog leta runt lite mer, känns som att det är för lite äldre barn.

Någon som har några bra tips?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haahaa vad cool! en liten klätterapa!?

2009-09-23 @ 08:39:47
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0