Jordens sämsta

Bloggare, thats me men jag har verkligen inte orkat nu när Leo varit sjuk.
Idag tog vi oss iaf till Kista och köpte super söta benvärmare till mig, tack för tipset Johanna fler kommer det att bli ;)

Sen var det raketfart hem till Charlotta som satt på trappen och ville få sina naglar fina igen, det fick hon och nu är också jag klar med mina :D


J må tycka att min nya guldiga glittergel ser ut som öronvax men det tycker då inte jag.
Speciellt inte nu efter påfyllningen när det glittrar som bara den!


Nu kommer något som jag väntat på i Månader! Första avsnittet av episod 6, jag pratar så klart om mitt älskade Desperate housewives ♥
5min 12sec sen är det här...

Kommentarer
Postat av: johanna

mår lillfisen bättre nu??

Och visst tusan fanns det många fina?? (dock inte så billiga som man önskade) ;)

2009-09-29 @ 23:59:14
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0