Kompledigt :D

Yes, idag skulle jag ha jobbat till 22 igen men det var såå tråkigt på jobbet, ingen ringde och alla roliga kompade hem. Så jag följde strömmen och drog hem jag med :)

Med till jobbet var Leo och J, vi cyklade dit för att J ville sola på gymmet under oss. Leo hängde med mig men var lite blyg när det var så mycket folk så han klängde sig fast vid mig mest hela tiden. Sen var han också med och tog ett samtal eftersom J sölade, det gick bra men han var inte så bra på att logga vad gubben ville.. ;)

Duktig var han iaf när jag kom hem och vi skulle diska, då kom han på att om man håller för kranen så sprutar det vatten över hela köket och J hoppar runt och skriker. Det var vörvånande men kul..

Nu är jag ledig tills på måndag men imorn kommer min gamla kontaktperson hit och bjuder på lunch :D


På det så dricker jag kvällste för första gången på länge ihop med älsk, det är mys ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

U-S and A.

2009-09-09 @ 23:41:18
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0