Money-honey

Ja det är jag iof inte nu längre eftersom det var guldbyxorna på igår ;)
Men nu behöver jag inte frysa längre iaf eftersom jag köpte en ljusblå fjällräven ala fjortis och en röd kort canada goose jacka. Shit vad folk stirrade när jag hade den enorma fjällräven på tunnelbanan hem :P lite väl varmt kanske men den matchade senaste blåa sufflan på vagnen Perfekt :D

J kallar mig för sin lilla fjortis nu men det är lugnt, han gillar ju sånt ;)
Idag hoppas jag på en fika alternativt grönan som har gratis inträde och insane åkning idag men först ska jag ta mig en dusch nu när Leo tar en tupplur och J stänger några av våra 300nånting flikar på macen...

Flikmissbrukare? Yes we are...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0