bättre..

Dåligt med uppdaterande i know, men det har ffaktiskt varit väldigt bra.
Mysig kväll hemma hos Charlotta med hennes version av porr, Wolverine filmen som jag faktiskt inte sett förrut. Men den var niice :)

Idag har jag och familjen varit inne i stan och gått i secondhand butiker, letat kameror och annat skojsigt, men vi hittade inget skoj, förrutom en nessesär till Leos krämer och så. Tyvärr så tog dom inte kort och jag hade inga pengar på mig så den blev kvar där.. Men jag kanske åker in och köper den imorn för den var så ball :D

Sen vi kom hem så har vi städat och fixat med Leos rum igen, han kommer typ bli skitzo för att jag gör om där inne hela tiden men fint blir det. Nu är det bara hans kök kvar, och vimplarna som jag kanske ger mig på och syr nu ikväll.


Igår förresten så passade jag och J på att gå på bio, J´s pappa passade Leo i 2tim så vi hann springa iväg för oss själva lite. Fett weird att gå på bio kl 18 och vara på väg hem igen före 21 men det var bra, nyttigt och nödvändigt..
Filmen var också faktiskt sjukt bra och inte alls värsta barnfilmen som jag först trodde :)

Kick-ass ♥

Nu så blir det middag för mig och J. Leo är precis sövd eftersom han bara har sovit en liten liten kortis i morse så var han helt slut. Det är jag också för den delen, försökte få sova middag när vi kom hem från stan men då kom både J och Leo för att hoppa på mig så det var bara att glömma den powernapen..

 

Så bara för det så blir jag nu så illa tvungen att smaka den nya sommersby cidern ♥, ekologiska äpplen. ^^,

 

 

Jag trött? Ooooh ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0