Going up?

Ja jag vet inte, nu är det uppåt igen, jag är nog fan skitzo..
Dagen har varit toppen hittills iaf, sovmorgon, lunch med Milla och nya skor ♥

Min Sugar mommy hade med sig kreditkortet så det blev nya skor till oss båda, samma lika så klart och ett varsitt vanligt linne.
Men ännu en gång så försökte jag hitta tunikorna från bikbok men det fanns inte nu heller.
Det blir helt enkelt att åka ut till kista och kolla där.
Men det kan jag och Leo göra i helgen :)

Nu blev det massor med annat skoj som ska tittas på här, korsettfest? usa road trip med fairy party, mardi gras, comic-con och vegas ihop med Charlotta kanske står på tapeten nu.
Tydligen så är jag välkommen in i usa bara jag inte kidnappar amerikanska barn när jag är där ;)
Så nu blev jag ju jääävligt sugen..

Jag är ju fortfarande sugen på Thailand också. Men vi kanske kan göra nån deal, vi börjar med usa och sen tar vi Thailand?
Känns ändå som man måste ta thai sist eftersom jag tänkt att stanna där sen :p

Men nu blev det aldeles för flummigt och osammanhängande inlägg för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0