Jahaja..

Då var man fattig igen, alla räkningar är betalda nu när jag för en gångs skull inte slutade 22..
Men fortfarande inga pengar från fk, as always när det kommer till dom lixom. Det skulle inte sitta helt fel nu när jag är snor pank igen.
Urk, Charlotta får åka och storhandla med mig nån dag också så man får sig nått att äta också ;)

Ont i magen som fan har jag fortfarande också, gick knappt att cykla hem.
Jag tycker dom borde hålla sig till sitt liiis och ge fan i kycklingen för dom vet inte hur man gör!


En positiv sak är iaf att jag äntligen blivit av med mobimodels som har terroriserat mig i Månader, nu precis så såg jag på min faktura att dom tar betalt för skiten dom skickar till mig så J hjälpte mig att få bort det :)
Men själva mobilen är fortfarande pajko, snart dör den och den bara vägrar att ta emot laddaren :( dum Leo som badade den i chipsvatten..


Jag har iaf lyckats komma upp i mitt frikort nu, lite besviken på att jag inte slog förra årets rekord när jag fick det på mindre än en vecka. Nu har det tagit 6v ;)
Det roliga är att jag typ aldrig går till läkarn eller är sjuk sjuk... Bara lite lagom knäpp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0