Jäkla unge..

Leo vaknade vid fem imorse och bestämde att det var dags att gå upp och leka lite..
Så det var bara för mig att gå upp också, jag försökte få sova lite i hans säng men det gick inge vidare, det känns som den där sängen är typ 1meter lång. Det är dubbelvikt delux som gäller där ;)

J tog iaf Leo till dagis vid 9 så då fick jag sova en halvtimme innan det var dags för att träffa min kokkotant igen. Eftersom fint folk kommer sent så gjorde jag så klart det, i mina fulaste mysbyxor :)

Men nu är det dags att hoppa i lite kläder och borsta tänderna.
Idag är det jobb 13-22 som gäller ihop med.... Charlotta ^^,
Hon har gjort middag till oss, så sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0