Krisen avklarad?

Igår fick alla se Ytterligare en mkt förvirrad Kim som nu i 2v varit helt hundra på att det är nu på lördag som jag ska stå för förfesten. Nemas problemas, förutom att när jag skulle dubbelkolla för hundrade gången på var det visst på fredag och inte lördag.. Det var ju en jävla tur att folk inte litar på mitt minne med all rätt lixom.. ;) Idag är det jobba som gäller, as allways. Får se om jag får jackan som jag tydligen vunnit eller om han tycker att det räcker med min popcorn meny som han slängde fram igår.. En sak är jag stolt över iaf :) jag kom äntligen ihåg att lämna leos ledighetslappar till dagis! Jävligt skillat om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0