Magont :(

Ursch det här var ingen bra dag, jag har ont i magen och inte blev det bättre efter lunchen :(

Men jag har iaf morgondagen att se fram emot, bio med min wifie som försöker få mig att köpa glass till henne hela tiden, men idag blir det ingen glass för det fick hon igår.
Max varannan dag annars blir det ingen beach 2010 ;)

Fuskat med rökningen har jag gjort också, vilket sötnöten B kommer skälla på mig för när hon läst det här..
Men jag har iaf itne köpt ett eget paket än, även om jag följt med folk ut nu den senaste veckan..
Det är ju faktiskt Sol, då måste man gå ut lite ♥


Kär är jag nu igen, vårkänslorna sprudlar här ;)
Nya kärleken;

198kr! Som hittat. Nu måste jag bara hitta min storlek också, nu har dom bara 3 och 7, jag som ska ha 5..
Men det löser sig säkert... På nått sätt ska dom bli mina om jag så ska trycka i fötterna i en 3a..

Ny telefon måste jag beställa nu också, efter badet som den fick i förrgår så vill den inte riktigt vara med, ser fortfarande inte nånting på displayen, den vägrar och ladda och stänger av och på sig lite som den vill. Mongo

Blackberry nästa?!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå!!! har ringt o sms-at flera ggr.

Kan du höra av dig?

Tror du vet varför....

2010-04-27 @ 22:01:16
Postat av: B.

Kim!! Vad är det jag läser! >I

Hehe.. Nejdå, jag ska inte skälla på dig ;D

pusss

2010-04-28 @ 07:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0