Nehe

Eftersom jag nu räknas som stalker så ska jag inte nämna namnet igen i bloggen ;)
Men Twilight kvällen blir inte av.. *hon som inte får nämnas* har pollen allergi och sitter hemma och snorar eller nått. Men det hindrar inte mig, jag har ändå varit nere på prisextra och köpt 1½ kilo godis som jag gottar mig med här nu. Jobbar bara en timme till innan det bär av hem.

Dagen har gått sjukt fort och det var skönt med lite skönhetssömn, även om det inte blev så mkt som jag hoppades.. Lyckades inte somna om efter att jag lämnat Leo på dagis så det blev lite slö tittande på svt play och eftersom jag hade mer än 5min på mig att åka till jobbet så jag passade på att göra mig iordning för en gångs skull, aka borsta håret ;)
Folket här verkade förvånade så nu känner jag att jag gått hit i mjukisbyxor och kråkhåret för många ggr, det måste det bli ändring på nu när det blir sommar..


Nu blev det plödsligt sjukt lugnt på telefon så jag hoppas att det håller i sig sista timmen också så jag kan tradera mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0