Så jävla trött..

Jag blir så less på jobbet ibland..
Idag skulle vara min lediga dag, som jag sett fram emot i 2v nu. En ledig dag mitt i veckan när jag kan göra vad jag vill och får sovmorgon..
Men nej!
Schemat säger att jag börjar om 5min uppenbarligen.
Så en hel dag med ogiltlig frånvaro tydligen trots att det inte jag som gjort fel. Men det blir iaf billigare än att avboka alla mina möten som jag har idag, på min lediga dag..

Bläääh säger jag bara, jag gick upp halv 7 men Leo för det var ju lungt eftersom jag skulle få sova sen när han gått till dagis.
Nu är jag skit lack och as förbannad så jag kan inte sova och inte tänka.
Arg arg arg!
Idag är det tur att jag inte har någon telefon för då hade jag gjort mig riktigt ovän med första bästa som ringde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0