Solen skiner

Och fåglarna kvittrar, nej men nästan.. Sol är det iaf, och btc kvittrar men det är inte lika fint att lyssna på.
Dagen har hittills varit väldigt  bra och jag hoppas att det håller i sig.
Min sötnöt har hört av sig idag och det gjorde mig ännu gladare ♥

Sen har också en regnjacka som jag försökte buda in på tradera förra veckan kommit upp igen så den ska jag fan inte missa den här gången.. Den är sååå sweet!
Christian tycker den är gay men jag tycker det är matcho, lite iaf ;)


Idag är jag klädd i vitt vitt vitt, väldigt ovanligt men det gör mig glad, det känns som sommar då.
Försöker få upp lite söta flätor eller nått i håret också men det går inge vidare.. Ska försöka haffa tag i nån som kan hjälpa mig.. Verkar bli en Väldigt lugn kväll här på jobbet idag så det ska nog inte vara några problem..

Men ikväll är det giiiirlsnight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0