Stalker deluxe

Yeah jag får stalka Charlotta :D
Och göra pacman i hennes badrum!
Kontaktplast i massor måste vi köpa och sen blir det måååånga prickar som ska skäras ut, tror det blir en hel dag eller två.

J har nog rätt, hon har dåligt inflytande på mig, eller iaf på min fantasi budget som jag nu har övertrasserad tusen ggr om..
Vi hittar ju så sjukt mkt fina saker på nätet, både hem och att ha på oss.
Jag tror nog att vi smittar av oss på varandra, jag på hennes inredning och hon på mina matvanor ;)

Men jag ska stalka vidare lite här eftersom jag inte fått svar på min chans frågning, så än så länge är hon min inofficiella girlfriend vare sig hon vill det eller inte :p

Men we got a dejt :D Hon ska bjuda mig på bio, med Christians biobiljetter ;)
Då är man nästan ihoooop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0