Strålande sol!

Synd bara att jag ska jobba till 22 idag med tanke på det fina vädret.
Det är den enda anledningen till att jag inte ligger i sängen med täcket, utan jag sitter här med täcket ist ;)

Jag fick ändå gå upp och klä på Leo inför dagis så då kan jag lika gärna stanna uppe istället för att få den där extra timmens sömn. Så jag tänkte lyxa till det med frukost ute i solen ♥
Sånt kan man bara göra när det är sommar och varmt och jag har saknat det så sjukt mkt!

Snart är det både semester och ännu varmare, då blir det glass ute i gräset Varje dag! (önske tänkande..?)

Mer sol är det nu iaf och det gillar vi, sol ger glädje, parkhäng och fjärilar och det gillar vi så klart också ♥
Då kan man göra som igår, åka till bergianska trädgården..

För där kan man verkligen njuta i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0