The weekend

Ytterligare en helg har nu sprungit förbi, trots att jag knappt kommer ihåg vad som hände så vet jag att den var bra :D

Fredagen jobbade jag till 22 så det var inte så party, men i lördags så passade jag och Leo på att hälsa på min mamma och täby centrum.

Jag passade på att låna lite pengar av mamma eftersom vi hittade jätte fina bhar på Change. Så nu har jag passande bhar, i 65H ;)

Det är lite lite för tajt i kupan, skulle behöva en I ist men dom är så sjukt svåra att hitta, speciellt om dom ska vara snygga..

Så H it is :D


Glad över inköpen så åkte vi hem till mamma och planterade suddigum i hennes rabatt, Leo hade skoj iaf ;)

Grillat är godast så det blev det så klart.

Rester blev det också så dom tog jag med hem till Charlotta och kom förbi efter jobbet för att se Twilight med mig ♥

J var ute och gjorde stan jävligt osäker innan han vinglade sig hemmåt 3 spyor senare och däckade i soffan där Charlotta skulle sova..

Charlotta vann tillbaka soffan och fick sova åtminståne 2-3 timmar innan hon skulle upp och jobba :p


Söndagen var seeg men riktigt nice ändå, åkte först till sollentuna c och sen till kista eftersom dom inte hade det jag ville i sollentuna..

Men i kista så gjorde jag värsta klippen, för 154kr så fick jag 2st söta linnen och min "pyjamas" från bikbok, sjukt sommar söta ♥

På hm skulle jag byta strl på skorna jag fick av Milla, men eftersom det inte fanns så fick jag ett tillgodokvitto, på 399 trots att vi köpte skorna för 100kr! Sånt gillar vi :) så nu har jag hittat lite fint som jag kanske ska köpa nu till sommaren.

Efter det så lurade jag hem Charlotta till oss igen, middag och film blev det med en snarkande J i soffan igen..


Idag får J dock snarka själv i soffan eftersom jag och gissa vem ;) ska på bio.
Min första 3d film!

Clash of the titans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0