upp o ner

ner och upp..
så är det all the time nu.
skulle egentligen följt med Rosie till danderyd imorse men hon tog med sin karl ist, sovmorgonen lyste med sin frånvaro ändå eftersom monstret här hemma skulle till dagis.
nu är iaf alla iväg skickade till sina respektive ställen för dagen och jag ska hoppa in i duschen och kläderna och ta en lunch med Milla söten innan jobbet. har inte träffat henne på ett tag nu och har inte hunnit/orkat uppdatera henne på läget så hon är lite efter nu ;)
hoppas att jag kan få in henne på bikbok en sväng innan jobbet också så jag får köpa dom där tröjorna nån gång. gjorde faktiskt ett tappert försök igår men det gick inge vidare eftersom dom var helt slut :(
nu, poppa tjejmusik som jag kan sjunga (läs bröla) till på högsta volym, stackars grannar.
iof så får dom skylla sig själva nu när dom står och smygtittar in genom fönstren 24/7 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0