Ursch och fy

Nu har jag gjort en av dom värsta sakerna ever, jag har äntligen lämnat in min bröllopsklänning för kemtvätt!
Jag som inte ens vill att någon annan ska ta i den och nu är den inte ens här hos mig, förens på mån :(
Jag kommer nog aldrig lyckas sälja den, tänkte lägga upp den för det jag tycker att den är värd, typ en miljon, Minst..
Skulle nog aldrig ha köpt den från första början. Då hade det inte blivit så här, om jag hade hyrt den ist för att ha den hemma i flera år och älska den ♥

Så tragiskt, så därför fick J som var mitt moraliska stöd följa med och ta en cider på lokala krogen. Sååå skönt, vi satt i linne och myste i solen.
Men nu är det annons på klänningen och massor av andra saker som gäller, nu måste jag sälja allt så jag har råd att betala min nya mobil.

Blackberry 8520

 


På tal om glansiga fina saker så kom J hem med sin kompis, i hans lamborghini, in brummandes här i studentområdet. Lite roligt med tanke på att alla här är asfattiga ;)

 

Men på måndag vankas det Gumball 3000, då ska vi flasha tuttarna och gå på efterfest med David Hasselhoff ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0