Dagen..

Idag var en sån här äkligt tidig jag, började kl 8 och sov hela vägen till jobbet och dom första 3timmarna där också.
Helt i koma. Men men imorn är det lite flexande iaf, börjar igentligen 9.45 men eftersom jag ska till läkarn kl 10.30. Frågan är bara hur lång tid det kan ta att gå igenom min sjukdomshistoria och hitta en lösning på alla fysiska och psykiska problem som jag har, samt all min medicinering.. Men det blir säkert bra. Han kommer få jobba för lönen iaf ;)

Oooh idag fick jag också amerikanska pancakes av sötaste Charlotta, rosa och saffran med vaniljkesella och lönnsirap. Så Charlotta has gone were no other woman has been before; i min mage!
Typ ;) hon har iaf fått mig att smaka nya saker, det är väääldigt sällsynt men om det är nån jag litar på i matväg så är det Charlotta trots att jag bara har ätit hennes mat 2-3ggr

Efter min jobbkoma så var det iaf dags att hämta Leo tidigare för att dom så klart skulle ha ytterligare ett apt-möte, trots att dom höll helt stängt i fredags.. Well well kom i tid idag iaf :)
Nått annat som kom idag är Leos nya skor, super duper söta även om det kanske inte var supersmart att köpa vita eftersom inte ens jag kan hålla mina egna vita ;)


Nu har jag tagit mina 2månaders bilder. Och det är heeeemskt :(
Ska dra ihop ett mail till Cosmo direkt, Korr Oooh ja?!

Kommentarer
Postat av: johanna

tävla tävla tävla på min blogg! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0