Sötnöt

Började dagen med att komma försent, igen..
Mina mediciner gör det fortfarande inte så super lätt att komma upp på morgonen. Hoppas att det inte blir så många tidiga dagar framöver, speciellt inte nu när sommaren kommer.
Jag vill ha sommar och sol nu så nu jag kan ligga ute på gräser och glassa.. hoppas också att jag får korren av magen innan det är dags att visa den igen.. Det ser ju lite weird ut fortfarande.
Men men, värsta söta bilden på sötnos som jag fått i mailen av mamma idag.


Sötnöten i sin xl tröjja, tycker den var jävligt ball trots att han själv inte fick vara med i reklamen ;)

Nu är det bara att fortsätta leta sol och lägenheter, vet ju fortfarande inte hur det blir nu, eftersom vi fastnade bland dom 50% som får studieprövning nu igen så kanske vi åker ut nu i augusti..

Tur att Leo finns iaf, han är solen i mitt liv just nu.
Hjärtat smälter nu när han är så medveten om allt. När jag gick imorse satt han och tittade på fåret shaun och vinkade hejdå till mig när jag tog på mig jackan för att gå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0