Bajs på idag?

Verkar som det, började dagen med att gå till kokkotant som tyckte att jag skulle gå hem och be om ursäkt och hitta på nått ensam idag.

Så jag klämde ur mig ett förlåt när jag kom hem eftersom jag fräste åt honom precis innan jag gick.
Men att hitta på nått verkar svårare..

Vad ska man hitta på?
Wifie ska på bio med sin syster, känns som att dom vill vara själva men det vill inte jag.
Jag måste hitta på nått.. inte nödvändigtvis med dom, men med nån?


Vill sitta någonstans och dricka onödigt dyra drinkar för pengar jag inte har i kvälls solen..

J vill äta god middag och grejja men jag behöver lite miljöombyte just nu i think.
Får väl fundilera lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0