Dagens scarfinköp

Idag har jag varit hos min kokkotant för första gången på nästan hela sommaren!
Jag var tack och lov inte så knäpp som jag trodde, det firade jag med två nya scarfs till..
Den med stjärnor är iof Leos men jag tänker låna den ändå :p
J köpte också nya byxor till Leo, dutti ;)
Efter kokkotanten så möttes jag upp av Wifie, J och Leo för lite lunchmys innan jag blev lovad att iPhone 4 skulle finnas i täby c.

Så jag och Leo åkte till täby, inne på The Phonehouse så mötte jag en gammal arbetskompis som nu jobbade där.
Tyvärr så fanns den bara med Telia, så nu måste jag sätta mig och räkna lite på dom olika abonnemangen..
Bokade en med telenor iaf, men dom hade inget leveransdatum så han gissade på 3-4v :(


Jag Ska ha min före J ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0