:(

Tacka fan för att akut juristerna finns, dom blir förmodligen min räddning.
Eller en ännu dyrare historia än vad det redan är :(

Jag var iaf duktig efter att jag bölat klart och gjorde middagen som jag lovat, apelsin och chilimarinerad kyckling med wokad broccoli, böngroddar, lime och sesamfrön.
Oerhört nyttigt och jävligt ambitiöst speciellt för att vara för mig som aldrig gör annat än nudlar..
Det enda jag missade var salt och peppar, och att fota kyckligen ;)



Det var faktiskt sjukt gott om man bortsåg från den extrema limesmaken..


Nu blir det vinflaska nr2 och ps3 med J, måste få vinna lite nu för att bli glad igen..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser JÄTTEGOTT ut.

När blir man bjuden på en sån fin middag?

2010-09-01 @ 09:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0