Fattiglapp igen..

Ursh, jag Hatar att betala räkningar!
Jävla skit att spriten är slut nu för jag skulle behöva ett par till drinkar nu.
1768kr kvar, jippie..

Och nu står J här och säger att han ska ta körkort, lycka till lixom, betala det själv säger jag bara för jag är pank :(
No more sugar mommy här inte..

Haha fick honom att kolla lägenheter med mig för en gångs skull, annars så är det jag som kollar och bokar och han som gnäller när han ser vad hyrorna ligger på men nu så tror jag att ett ljus gick upp för en gångs skull.
Ska man inte bo i varken Beckomberga eller på Diagnosvägen så kostar det, och det kostar mkt..
Jag vägrar bottenvåning, sunkigt, dåliga kommunikationer och pissigt läge.

Vilket gör att det bara blir innerstan kvar ;)
Vi har blivit sjukt bortskämda med en hyra på 5000 inkl allt så det svider ju verkligen att kolla på lägenheter som ligger på 8000-10000 minus el, bredband, tv osv..
Men vad ska vi göra?!
Här får vi inte bo forever och J´s pappa verkar inte vilja släppa ifrån sig sin 4a på 100kvm mitt på södermalm utan vidare, trots att han bor ensam och inte ens använder flera av rummen..

Nej det blir till att flytta hem till mamma igen :p

Kommentarer
Postat av: Angiie

Tar ett inlägg lite längre ner S Jag ska göra tröjor som det står "Alpha Nu Gamma" på... eller dom grekiska bokstäverna då.. som jag kan springa runt i...



jag funderar starkt på ett pyjamasparty dagen innan festen.. hahaha!

2010-08-30 @ 13:32:05
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0