Försökt hela dan..

Att blogga, eller sociallisera mig på nått sätt men det har varit helt omöjligt.
Dels för att jag fortfarande har bajs 3 så telefonen aldrig fungerar och dels för att Leo varit halvt som halvt omöjlig idag, as tjurig minst sagt..

Dagen har inte varit så värst givande, jag gjorde ett försök att ta Leo till kulturhuset, fungerade i typ en timme sen blev han galen.
Självklart hade han på vägen in kastat ner sista nappen på spåret så den fick vi vara utan..


När han somnade så fixade jag iaf till mina glasögon som inte vill sitta kvar på huvvet.
Där på specsavers var det en sjuuuukt trevlig kvinna som hjälpte mig, som vanligt blev jag misstänksam eftersom hon var verkligen FÖR trevlig.
Men men, när jag varit chockad en stund så spontanshoppade jag;
2st nya gula lampskärmar, en tröjja till Leo, badskum, en lila rislampa till sovrummet som jag inte tror att jag kommer att få behålla :( och wax.

Nu blir Wifie glad iaf, jag kommer att ha lena fina ben som hon kan smeka på jobbet på mån ;)
Inte det enda som ska waxas här ikväll tyvärr, nu ska allt bort.


På J med ;)

Fina naglar pillade jag ihop igår ocskå...

Kommentarer
Postat av: Angiie

KOM HIT OCH GÖR MINA!! Fan vad söta dom blev!

2010-08-19 @ 13:53:25
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0